دکتر مهرداد منصوری. جراح لگن و مفصل ران. متخصص ارتوپدی و هیپ

دکتر مهرداد منصوری. ارتوپد. جراح لگن و مفصل ران

نشانی مطب : تهران . سعادت آباد. میدان سرو . ابتدای خیابان بخشایش . نبش خیابان بهار یکم . ساختمان بخشایش . طبقه سوم . واحد دهم

در مسیریاب بلد یا گوگل دکتر مهرداد منصوری را جستجو کنید. مسیر را به شما نشان میدهد.

ویزیت در روزهای دوشنبه و با گرفتن نوبت قبلی امکانپذیر است.

برای اخذ نوبت ویزیت میتوانید به شماره تلفن مطب 02122140231 یا شماره تلفن همراه 09363609471 زنگ بزنید.

دکتر مهرداد منصوری از شناخته شده ترین متخصصین ارتوپدی فعال در زمینه لگن و مفصل ران بوده و پس از پایان تحصیلات تخصصی ارتوپدی در دانشگاه تهران در سال 1376 دوره های تکمیلی جراحی لگن و مفصل ران را در امریکا و اروپا گذرانده است.

فعالیت دکتر منصوری در زمینه تعویض مفصل لگن و ران، درمان انواع شکستگی های پیچیده لگن و استابولوم، انواع بازسازی های لگن بدنیال دررفتگی های مادرزادی مفصل ران، درمان سیاه شدگی مفصل ران و دیگر بیماری های لگن و مفصل ران است.

تعویض مفصل لگن و ران

یک از سوال های رایج بیمار قبل از جراحی تعویض مفصل لگن و ران عمر مفصل مصنوعی است. توجه به این نکته ضروری است که عمر مفصل بسته به عوامل متعددی دارد. یک جنس مفصل مصنوعی است. دیگری کیفیت جراحی و روش کارگذاری مفصل مصنوعی است.

البته اینکه بیمار اصول مربوط به مراقبت از مفصل مصنوعی را از پزشک جراح خود یاد بگیرد هم مهم است. در صورتی که تمام این عوامل در بهترین حالت خود باشند عمر مفصل مصنوعی لگن میتواند به راحتی به حدود 30 تا 35 سال هم برسد.

با این حال اگر جنس مفصل خوب نباشد یا با تکنیک مناسبی کارگذاری نشده باشد مفصل مصنوعی لگن ممکن است یکی دو ماه هم در بدن نماند.

دکتر منصوری با سابقه انجام چندین هزار مفصل مصنوعی لگن بهترین مفصل مصنوعی را با تکنیک های برتر رایج در جهان برای شما استفاده میکند.

شما فقط یک بار شانس انجام یک جراحی خوب را دارید و در صورت نامناسب بودن مفصل یا جراحی درمان مجدد آن مشکل میشود. شما لایق داشتن بهترین مفصل مصنوعی هستید.

نمونه های این جراحی را میتوانید در اینجا ببینید.

شکستگی های لگن

دسته ای از شکستگی های لگن که شکستگی های مفصل ران هستند بسیار رایجند و غالب متخصصین ارتوپدی آنها را جراحی میکنند ولی جراحی دسته ای دیگر مانند شکستگی های استابولوم و شکستگی های حلقه لگن مشکل بوده و جزو جراحی های فوق تخصص است.

متاسفانه هنوز در بسیاری از مراکز درمانی به علت نبود امکانات و نیروی انسانی متخصص این جراحی ها انجام نشده و همکاران بیمار را یا کشش و وزنه درمان میکنند که نتایج درمانی نامناسبی به دنیال دارد.

از زمینه های کاری اختصاصی دکتر منصوری جراحی شکستگی های استابولوم و حلقه لگنی است که نمونه های آنها را میتوانید در آدرس www.iranorthoped.com/surgery/acetabulum مشاهده کنید.

عدم درمان مناسب این شکستگی ها میتواند موجب بروز عوارض جبران ناپذیری در مفصل ران یا شکل لگن یا کوتاهی پا شود. درمان به موقع این شکستگی ها حائز اهمیت فراوان است.

تغییر شکل های مادرزادی لگن

تغییر شکل های مادرزادی مفصل ران که به آنها دیسپلازی هم میگویند از مهمترین مشکلاتی است که در صورت عدم درمان مناسب میتواند موجب خرابی زودرس مفصل ران شود.

درمان این تغییر شکل ها مشکل بوده و نیاز به جراحی های پیچیده استئوتومی لگن دارد. دکتر منصوری پیچیده ترین اعمال جراحی استئوتومی لگن را برای شما انجام میدهد و شما میتوانید با کمک ایشان بهترین سرویس های درمانی را در حد بین المللی دریافت کنید.

سیاه شدن سر استخوان ران

سیاه شدن سر استخوان ران تعداد زیادی از جوانان را گرفتار میکند. تعدادی از این بیماران میتوانند با جراحی دکمپرشن و بدون نیاز به جراحی تعویض مفصل درمان شوند.

این جراحی ممکن است بتواند در مراحل ابتدایی سیاه شدن سر استخوان ران به بیمار کمک کرده و مانع از پیشرفت آن شود.